ابزاربر
ابزاربر

توضیحات آگهی

شرکت اجرا کاران جنوب 02

 

اجاره ماشین آتش نشانی

مشخصات فنی خودرو اجاره ای آتش نشانی 6 تن تیپ شیلر

 

ماشین اجاره ای آتش نشانی

نوع شاسی این کامیونت از نوع 6 تن است و از تیپ شیلر، مدل آن 1400 و مجهز به تامین کننده دور پمپ اسپلی شافت است. دارای پمپ آب آتش طرح روزنباور با فشار 12 بار و دبی 1500  در دقیقه است.

 

این خودرو آتش نشانی به مانیتور آب با، دبی 1500 لیتر در دقیقه مجهز شده است که به دو صورت دستی و کنترل برقی است و ظرفیت مخزن آب آن 3000 لیتر و ظرفیت مخزن فوم آن 300 لیتر است. همچنین دارای کابین پمپ و تجهیزات مناسب و به روز است.

 

ماشین آتش نشانی تیپ شیلر  علاوه بر موارد فوق دارای 2 عدد شیر 5/2 اینچ آب خروجی با کوپلینک با کیفیت از نوع انگلیسی است و همچنین به سیستم لوله کشی آب و فوم مناسب که از کارایی بالایی نیز برخوردار است مجهز شده است. در این خودرو سیستم فرمان و عملکرد شیرآلات قسمت آتش نشانی در دو حالت پنوماتیک و دستی طراحی و تعبیه شده است که امکان ویژه ای را به کاربر می دهد.

 

علاوه بر این موارد مجهز به 2 عدد شیر 5/2 اینچی در دو طرف مخزن، جهت پر کردن آب است که باعث سهولت استفاده می شود. مجهز به تابلوی عملیات کامل شامل: آب نما و فوم نما برقی و نشان دهنده های فشار و کلید فرمان پنوماتیک شیرآلات و روشنایی است. آب نما و لول سنج از نوع چراغی در دو طرف خودرو آتش نشانی در کابین پمپ تعبیه شده است.

 

در این خودرو سیستم برق مناسب جهت روشنایی کابین پمپ و تجهیزات به همراه 5 عدد چراغ ال ای دی مهتابی نصب شده است و همچنین دارای شش عدد نورافکن ال ای دی در بالای کابین پمپ و تجهیزات جهت روشنایی اطراف خودرو طراحی و در نظر گرفته شده است.

 

چراغ گردان  و آمپلی فایرکامل از نوع نور ندا با کیفیت بالا و ال ای دی نصب شده در بالای کابین راننده به همراه چراغ گردان تکی ال ای دی در عقب خودرو از دیگر امکانات این خودروست و وجود 10 عدد چراغ چشمک زن پروژکتور ال ای دی در اطراف خودرو زمینه دیده شدن بهتر و دید وسیع تر را فراهم می کند.

 

ضمن آنکه بوق خطر دنده عقب به همراه دو عدد چراغ ال ای دی جهت روشنایی عقب خودرو نیز در نظر گرفته شده است همچنین برای کابین پمپ که در عقب خودرو نصب شده، یک عدد پله بالارو مناسب تعبیه شده که شرایط بهره وری را آسان می سازد.

مشخصات فنی خودرو اجاره ای آتش نشانی

از دیگر ویژگیهای خودرو آتش نشانی اجاره ای تیپ شیلر، جانمایی مناسب برای تجهیزات آتش نشانی است که دسترسی ها را آسان می نماید.

سیستم گاز برقی جداگانه در دو نقطه عملیات مرکزی و مانیتور آب از دیگر امکانات خودرو است. همچنین دارای سیستم برج روشنایی تلسکوپی پنوماتیک با 4 عدد پروژکتور ال ای دی 100 وات است. مانیتور پرتابل آتش نشانی، 2 عدد کپسول آتش نشانی از نوع دی اکسید کربن 5 کیلویی، 2 عدد کپسول آتش نشانی پودر و گاز  6 کیلویی، 1 عدد ایندیکتور بین مسیر 200 لیتری، هوز ریل برقی و دستی با شیلنگ 30 متری با نازل تفنگی از دیگر امکانات این خودرو است.

 

همچنین یک عدد نازل کف 200 لیتری به همراه 2 عدد شیلنگ 5/1 اینچ از نوع لاستیکی ضد اسید آلمانی و 2 عدد شیلنگ 5/2 اینچ از نوع لاستیکی ضد اسید آلمانی نیز در این ماشین تعبیه شده است. از دیگر وسایلی که در این خودرو جانمایی شده است می توان به 1 عدد نازل تفنگی 500 لیتری، 1 عدد نازل فایرکس برنجی BS، 1 عدد پیکاپ تیوپ، 1 عدد چراغ اظطراری دستی، یک دستگاه تنفسی کامل با جعبه مخصوص از نوع دراگر، 1 عدد تبر آتش نشانی، 1 عدد بیل و یک عدد کلنگ مخصوص آتش نشانی، 1 رشته طناب آتش نشانی به طول 20 متر، 1 عدد قیچی قفل بر متوسط، یک عدد قیچی کابل بر متوسط، قرقره کابل سیار به طول 30 متر یک عدد، مثلث خطر چراغی چشمک زن یک عدد، 2 عدد مخروط راهنمایی، چراغ مثلث خطر معمولی یک عدد، جعبه کمک های اولیه یک عدد که بسیار ضروری است، دو جفت دستکش چرمی با کیفیت، لباس عملیاتی آتش نشانی دو دست، کلاه عملیاتی آتش نشانی 2 عدد، دستکش عملیاتی آتش نشانی 2 جفت، چکمه عملیاتی آتش نشانی 2 جفت، به همراه یک عدد نردبان آلومینیومی کشویی دو تکه به طول 6 متر از دیگر امکانات موجود در این خودرو آتش نشانی اجاره ای است.

 

 

مشخصات فنی خودرو اجاره ای آتش نشانی

 

از مشخصات فنی این خودرو می توان به 1 دستگاه پروژکتور  ال ای دی 30 واتی جهت مانیتور اشاره نمود و همینطور 1 عدد تبدیل انگلیسی Male به آلمانی 5/1 اینچ، 1 عدد تبدیل انگلیسی Fi Male   به آلمانی 5/2 اینچ، 1 عدد تبدیل انگلیسی Male به آلمانی 5/2 اینچ از دیگر امکانات این ماشین آتش نشانی محسوب می شود. 1 عدد دیلم آتش نشانی، 1 عدد لوله گیر شماره 14، اهرم میخ کش 60 سانتی یک عدد، کپسول پودر و گاز 2 کیلویی آتش نشانی، یک عدد آچار BS و یک عدد آچار هوز ریل، زاپاس، آچار چرخ، آچار زاپاس، جک، شیلنگ باد و درجه باد از جمله وسایل دیگری است که در این خودرو جانمایی شده است.

کیف ابزار ماشین آتش نشانی اجاره ای شیلر شامل: انبر دست، سیم چین، آچار یکسر رینگ شماره 10-11-17-15-14-13، پیچ گوشتی دو سو و چهار سو است.

مدیریت شرکت اجراکاران جنوب جناب آقای عبادی

شماره تماس جهت هماهنگی و رزرو خودرو: 09163114469

تلفن ثابت

06115720809

 

 

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اجاره ماشین آتش نشانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *