ابزاربر
ابزاربر

توضیحات آگهی

قیمت اره فارسی بر

فروش اره فارسی بر یا اره دیسکی فارسی بر ماکیتا مدل LS1040

 

ویژگی‌ها

 

این دستگاه قابلیت برش با زاویه را دارد و از دقت بالایی هم برخوردار است.

بر 1040 ماکیتا ابزاربر 03

 

وِیژگی‌های تیغه :

تیغه این اره فارسی بر مناسب برای برش ام‌دی‌اف و همچنین مناسب برای برش انواع چوب است. البته در صورت به کارگیری تیغه مناسب برش آلومینیوم این امکان نیز فراهم می شود تا پروفیل ها و صفحه های آلومینیومی شما را به راحتی و دقت ببرد.

معرفی

همواره برش زاویه‌ای قطعات چوب، ام دی اف و آلومینیوم، کاربرد وسیعی در صنایع مختلف دارد. ازجمله مواردی که این نوع برش در آن بسیار دیده می‌شود، صنایع کابینت آشپزخانه، اسباب و لوازم خواب و اتاق کودک، دکورهای چوبی و آلومینیومی است. همچنین برای شکیل‌شدن و جلوه‌ی بهتر این نوع دکورها و استحکام بیشتر آن‌ها، در گوشه‌های کار از برش زاویه‌ای استفاده می‌کنند که در اصطلاح ما به آن برش های فارسی می گوییم. این نوع برش باعث می شود تا ظرافت کار بالابرود و قوامکا در چسبندگی بیشتر شود . این کار به‌وسیله‌ی اره‌های فارسی‌بر انجام می‌شود. این گونه اره‌ها در انواع دستی و برقی وجود دارند.

برند

شرکت ژاپنی “ماکیتا” (Makita)  چند مدل از اره‌های فارسی‌بر برقی را تولید کرده است. این محصولات به یک اره‌ی دیسکی مجهز شده‌اند. یکی از محصولات تولید شده‌ی ماکیتا، مدل «LS1040» است. که در ایران با استقبال روبرو شده است و اکثر حرفه ای ها حداقل یک دستگاه از آن را خریداری کرده اند. این محصول یک اره‌ی دیسکی با موتور 15 آمپر دارد. سرعت گردش آزاد اره‌ی دیسکی به 4800 دور بر دقیقه می‌رسد. تیغه‌ی مورداستفاده برای این اره باید 254 میلی‌متر شعاع داشته باشد که دنده درشت آن مخصوص چوب و دنده ریز آن ویژه ام دی اف است. البته تیغه هایی هم در بازار موجود است که به نام مولتی شناخته می شوند و قادر به برش هر دو جنس چوب و ام دی اف است و در عین حال برای برش آلومینیوم هم مناسب است.

امکانات

پایه‌ی این محصول از جنس آلومینیوم ساخته شده است. تغییر زاویه‌ی برش در پایه‌ی محصول به ‌راحتی انجام می‌شود که زاویه های پرکاربرد آن با استپ روی رینگ مشخص شده است. امکان برش از زاویه‌ی 0 تا 45 درجه در هر دو طرف، به‌صورت دقیق وجود دارد. و همانطور که گفته شد، زاویه‌ی برش از هر طرف، در چهار نقطه پرکاربرد قفل می‌شود. بهتر است در زمان استفاده از این دستگاه، قطعه‌ِی موردنظرتان را ثابت کنید تا در زمان برش دچار مشکل نشوید. این کار را می‌توانید با گیره‌ای انجام دهید که روی پایه‌ی دستگاه تعبیه‌ شده است. ماکیتا گونه‌های مختلفی از ابزارهای مختلف را تولید و به بازار عرضه کرده است. محصولات این شرکت کیفیتی مطلوب دارند و این برند، از شهرتی جهانی در خصوص تولید ابزارهای مختلف برخوردار است.

 

بررسی تخصصی

 

اره دیسکی فارسی بر ماکیتا مدل LS1040

 

محصول فوق یکی از تولیدات شرکت ماکیتا است که برای برش صفحات و قطعات طراحی شده است. این صفحات می‌توانند ساختاری چوبی یا پلاستیکی داشته باشند. این دستگاه برای این منظور به یک تیغه‌ی دیسکی تیز مجهز است که می‌تواند قطعات را با دقتی بالا برش دهد. این محصول مدل «LS1040» نام دارد و شرکت معروف «ماکیتا» آن را عرضه می‌کند. این شرکت تجربه‌ی بالایی در تولید انواع ابزارهای دستی، برقی و شارژی داشته و محصولاتش از کیفیت ساخت مناسبی برخوردارند. در ضمن طراحی دسته این دستگاه بسیار خوش دست و ضد عرق می است که کار با آن را بسیار دلچسب و راحت می نماید.

بر 1040 ماکیتا ابزاربر 05

 

مشخصات

وزن این دستگاه 12.4 کیلوگرم بوده و ابعادی برابر 53.5 × 48 × 53 سانتی‌متر دارد. این دستگاه در مقایسه با اره‌های دیسکی فارسی‌بر کشویی سایز کوچکتر و وزن کمتری دارد. بخش بالایی این دستگاه مانند مفصلی متحرک جابه‌جا می‌شود و به کاربر این امکان را می‌دهد تا صفحات را به‌راحتی برش دهد. اره‌های دیسکی فارسی‌بر از ویژگی برش تحت زاویه برخوردارند.

 

این ویژگی به کاربر این امکان را می‌دهد تا صفحات را با شیب خاصی برش دهد. در این دستگاه 9 زاویه‌ی برش مشخص شده است که کاربر با قرار دادن دستگاه روی هریک از آن‌ها می‌تواند در زمان کوتاهی زاویه‌ی مورد نظر خود را انتخاب کرده و صفحه را برش دهد. این 9 زاویه از سمت راست و چپ قابل تنظیم بوده و مقادیری برابر 15 و 22.5 و 30 و 45 و 0 درجه دارند. قابلیت برش از هر دو سمت راست و چپ موجب شده تا کاربر برای برش قطعات مختلف محدودیتی نداشته باشد. تیغه‌ی برش این دستگاه سایزی برابر 255 میلی‌متری دارد و ظرفیت برش آن در دو حالت 90 درجه و 45 درجه به‌ترتیب برابر 7 × 13 و 3.5 × 9.2 سانتی‌متر است. این تیغه به 40 دندانه‌ی تیز و مقاوم مجهز شده است. شرکت ماکیتا برای جلوگیری از پخش شدن براده‌های حاصل از برش به اطراف یک کیسه‌ی جمع‌آوری براده برای این محصول در نظر گرفته است. سرعت چرخش این دستگاه مقداری برابر 4600 دور بر دقیقه بوده و موتور آن 15 آمپر قدرت دارد.

 

این محصول برای افرادی که به‌شکل تخصصی روی برش چوب و پروفیل‌های پلاستیکی کار می‌کنند مناسب است و با دقت بالای خود می‌تواند این کار را به‌خوبی انجام دهد. قابلیت برش تحت زاویه از هر دو سمت راست و چپ یکی از قابلیت‌های دستگاه «LS1040» است.

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت اره فارسی بر ماکیتا مدل LS1040”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *