ابزاربر
50,000,000 تومان
شماره آگهی: 2630
ابزاربر

توضیحات آگهی

• دارای میکروفون استریو X/Y با قابلیت تنظیم

• امکان رکورد 4 صدا به طور همزمان
• دارای دو ورودی جک XLR از نوع 1/4 اینچی
• دارای ورودی جک 3.5 میلیمتری
• دارای فانتوم پاور 28 و 48 ولتی
• امکان رکورد با فرمت های WAV و MP3
• دارای AD/DA با تبدیل به حداکثر 24 بیت / 94 هزار هرتز
• مجهز به مترونوم و تیونر کروماتیک
• دارای 2 ورودی و 2 خروجی USB
• بدنه ای محکم با امکان قفل کردن جک XLR
ویس رکوردر زوم Zoom H4n Pro نسخه‌ پیشرفته ‌تر مدل Zoom H4n است که قابلیت ضبط همزمان صدا روی 4 کانال را دارد. این رکوردر از یک میکروفن کاندنسور X / Y بهره می‌ برد و زاویه آن را می ‌توان هم در 90 و هم 120 درجه تنظیم نمود تا صدا به بهترین شکل ممکن دریافت گردد. ویس رکوردر زوم H4n Pro نه تنها نسبت به نسخه پیشین خود بهبود یافته بلکه با ویژگی ‌های جدید خود کاملاً برتری دارد. صدای ضبط شده توسط این ویس رکوردر بسیار طبیعی و عاری از هرگونه نویز است. ویس رکوردر زوم H4n Pro برای اجراهای زنده، همایش‌ ها، مستندسازی، پادکست و کنسرت ایده‌ آل است.
اجرای زنده خود را به خانه ببرید:
ویس رکوردر زوم Zoom H4n Pro توانایی ضبط بلندترین و سنگین‌ ترین اجراها را دارد و قادر است تا 140 dB SPL را بدون هیچ گونه انحراف ضبط نماید. استریوی سطح بالا را از کنسول میکس دریافت کنید و صدای محیط را با میکروفون ‌های X / Y ضبط نمایید.
پیش تقویت کننده‌ های حرفه ‌ای:
ویس رکوردر زوم H4n Pro دارای پیش تقویت کننده‌ های میکروفون با کارایی بالا و حداقل نویز است که وضوحشان به 24 بیت / 96 کیلو هرتز می‌ رسد. این میکروفون اکثراً صداهای پایین تر را دریافت می ‌کند که مقدار نویز پایین تر و صداهای مصنوعی کمتری دارند (-120 dBu EIN).
رابط صوتی USB:
ویس رکوردر زوم Zoom H4n Pro از یک رابط صوتی USB دو ورودی / دو خروجی برای PC و Mac بهره می‌ برد تا بتوانید صدا را مستقیماً در کامپیوتر ضبط نمایید.
ویس رکوردر زوم H4n Pro دارای سه حالت ضبط است که عبارتند از:
استریو:
حالت استریوی سیستم ویس رکوردر زوم Zoom H4n Pro می ‌تواند با میکروفون‌ های X / Y داخلی و یا میکروفون ‌های خارجی مورد استفاده قرار گیرد. حالت استریو برای ضبط اجرای زنده، صدای آکوستیک آلات موسیقی و بسیاری از کاربردهای دیگر مناسب است.
حالت چهار کاناله:
در حالت چهار کاناله، صدا با میکروفون ‌های داخلی X / Y و دو ورودی میکروفون ‌های خارجی ضبط می ‌گردد. در این حالت صدای در حال پخش زنده در اتاق و همچنین صدای استریو به صورت همزمان ثبت می ‌شوند.
حالت MTR:
حالت MTR می ‌تواند دستگاه شما را به یک استودیوی 4 تراکه تبدیل کند. این حالت از افکت ‌های تعبیه شده، عملکردهای overdub (ضبط صدای اضافی روی صدای ضبط شده موجود) بهره می ‌برد و قابلیت کار با صداهای از پیش ضبط شده را دارد.
ورودی‌ ها و خروجی‌ ها:
ورودی: ویس رکوردر زوم Zoom H4n Pro دارای دو جک کمبو XLR / TRS است که هر دو با قدرت فانتوم قابل تعویض کار می ‌کنند. علاوه بر آن، Zoom H4n Pro یک ورودی میکروفون / خط از طریق جک ورودی 8/1 اینچی استریو دارد.
خروجی: شما می ‌توانید فرآیند ضبط را به وسیله هدفون و یا اتصال دستگاه ‌های خارجی از طریق خروجی خط 8/1 اینچی استریو با قابلیت کنترل درجه صدا نظارت نمایید..
VOR قابلیت ضبط خودکار
این نوع ویس رکوردر یک قابلیت جذاب به نام VOR دارد. به لطف VOR، رکوردر صدا را در صورت پخش به طور خودکار ضبط می‌ نماید و وقتی صدا قطع می‌ شود نیز عملیات ضبط متوقف می ‌گردد
نرم افزار تولید موسیقی:
شما به کمک نرم افزار تولید Steinberg Cubase La و نرم افزار ویرایش صوتی WaveLab LE می ‌توانید موسیقی که به وسیله ویس رکوردر زوم Zoom H4n Pro ضبط می ‌کنید را ثبت، ویرایش، میکس و مستر کنید.
افکت ‌های سطح استودیویی:
این ویس رکوردر دارای افکت ‌های مختلفی مثل EQ، فشرده سازی، reverb، تاخیر و تقویت کننده صدا است. علاوه بر آن می‌ توانید با یک مترونوم، تونر و لوپر به تمرین بپردازید.
زمان ضبط و فرمت‌ های فایل:
ویس رکوردر زوم Zoom H4n Pro می ‌تواند صدا را هم در فرمت MP3 و هم WAV ضبط کند. فایل‌ های WAV ضبط شده توسط ویس رکوردر زوم Zoom H4n Pro با BWF (فرمت موج برادکست) مطابقت دارند و شامل نشانه ‌گذار‌ی ‌ها و تاریخ تولید می شود. این ویژگی به همگام سازی آسان و ساماندهی فایل توسط موسیقیدان ‌ها و فیلم سازان کمک می‌ نماید.
باتری:
ویس رکوردر زوم H4n Pro با دو باتری آلکالاین AA یا باتری قابل شارژ NiMH کار می ‌کند و از 6 ساعت عملیات پشتیبانی می‌ نماید (تا 10 ساعت در حالت استندبای). می‌ توان ویس رکوردر زوم Zoom H4n Pro را مستقیماً به برق نیز وصل نمود.
برند سازنده:
ویس رکوردر H4n Pro توسط کمپانی Zoom ساخته شده است. زوم یک کمپانی نام دار ژاپنی می ‌باشد که حوزه تخصصی آن رکوردر پرتابل است. محصولات این برند کیفیت بالایی دارند و از نظر اقتصادی نیز به صرفه ‌اند.

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ویس رکوردر زوم Zoom H4n Pro”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *