ابزاربر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 2624
ابزاربر

توضیحات آگهی

دوربین C200 کانن قادر است به صورت Raw و با رزولوشن K 4تصاویر فوق‌العاده‌ای را خلق کنند. این دوربین که جدید‌ترین نمونه دوربین‌های فیلم‌برداری EOS کانن است.

Cinema RAW Light
دوربین C200 کانن قادر است تا به صورت RAW و حجمی نسبتاً پایین ویدیوها را رکورد کند. کانن در این دوربین یک روش جدید برای ذخیره‌سازی تصاویر Raw را تعریف کرده که Cinema RAW Light نام دارد، در این روش فیلم‌ ذخیره‌شده از حجم بسیار کمتری نسبت به Cinema RAW برخوردار است. در حالت ذخیره‌سازی تصاویر با فرمت RAW کاربر آزادی عمل گسترده‌ای را در تنظیم نور و دامنه رنگی تصویر در مرحله ادیت و تدوین فیلم‌ها در اختیار خواهد داشت. به علاوه با توجه به حجم به نسبت کم تصاویر RAW می‌توان به صورت داخلی و بر روی کارت حافظه CF تصاویر را ذخیره کرد و نیازی به هارد درایور اکسترنال نیست.
فرمت‌های مختلف فیلم‌برداری
جالب اینجاست که دوربین C200 کانن با این قابلیت‌ها قیمت بسیار منطقی و پایینی دارد. دوربینی با این ویژگی‌ها و امکان تصویربرداری با 4K DCI raw و با فریم‌ریت 50p به مراتب قیمتی بیشتر از قیمت C200 دارد. برای فیلم‌برداری با فریم‌ریت‌های بالاتر و یا فیلم‌برداری اسلوموشن، این دوربین قادر است تا با فریم‌ریت 120 fps و به صورت Full HD دون کراپ سنسور، تصاویر را رکورد کند. از دیگر متود‌های ذخیره‌سازی تصویر در دوربین C200 می‌توان به 4K UHD 150Mbps و Full HD 35Mbps با فرمت MP4 اشاره کرد.
سیستم فوکوس خودکار نرم و سریع
مانند همه تولیدات جدید کانن،C200 نیز برای فوکوس از تکنولوژی Dual Pixel بهره می‌برد. به لطف یک حسگر CMOS و نمایشگر لمسی، ردیابی و فوکوس خودکار بر روی سوژه بسیار دقیق و روان صورت می‌گیرد. تنها کافی است که فیلم‌بردار سوژه مرود نظر خود را در صفحه‌نمایش دوربین لمس کند تا فوکوس بر روی سوژه به صورت خودکار ثابت بماند. همچنین این دوربین به یک سیستم تشخیص چهره مجهز است و می‌توان اولویت فوکوس را بر روی چهره‌ها تعریف کرد تا فیلم‌برداری و فوکوس ساده‌تر انجام شود.
عملکرد مطلوب در شرایط نوری مختلف
C200 کانن در شرایط نوری مختلف نیز عملکرد بسیار خوبی دارد و می‌توان در محیط‌های کم‌نور و یا بسیار روشن نیز تصاویری با کیفیت و وضوح بالا خلق کرد. حساسیت ایزوی این دوربین تا ۱۰۲۴۰۰ قابل‌افزایش است و به ادعای کانن حتی در این ایزو نیز، وضوح و کیفیت تصاویر به نسبت مطلوب خواهد بود. در حالت فیلم‌برداری Cinema RAW Light،دامنه پویایی یا داینامیک‌رنج این دوربین چیزی معادل ۱۵ استاپ می‌باشد، بنابراین پرکنتراست‌ترین صحنه‌ها نیز از لحاظ نوری، با وضعیتی مطلوبی ذخیره خواهند شد. برای فیلم‌برداری در محیط‌های پر نور، کانن از ۳ فیلتر داخلی ND در دوربین C200 استفاده کرده که قادر است مجموعاً تا ۱۰ استاپ، میزان نوردهی را کاهش دهد.
طراحی ارگونومیک و وزن نسبتاً کم
ازنظر طراحی بدنه، دوربین C200 کانن کاملاً بر اساس اصول ارگونومی ساخته شده و وزنی معادل ۱.۴ کیلوگرم دارد. این در حالی است که C300 Mark II چیزی در حدود ۱.۸ کیلوگرم وزن دارد در ضمن با توجه به وزن نسبتاً کم این دوربین، می‌توان آن را بر روی دِرون‌ها و گیمبال‌ها نیز سوار کرد.

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوربین فیلمبرداری C200 کانن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *